wtorek, 22 stycznia 2013

NYC, like a dream!

Wow, nie wiem jak mam podsumować swoją wizytę w Nowym Jorku. To był zdecydowanie jeden z najwspanialszych, o ile nie najwspanialszy moment w moim życiu, aż musiałam się rozpłakać ze szczęścia :) Niewątpliwie to było najbardziej niesamowite miejsce, jakie przyszło mi zobaczyć!!!!!!!!! Moje oczekiwania a pro po NY były o wiele, wiele niższe niż to jakie miasto okazało się być w rzeczywistości.
Nie wierze, że tam naprawdę można mieszkać! Patrzyłam na ludzi, którzy wydawali się być Nowojorczykami i umierałam z zazdrości. To byłoby spełnienie moich marzeń, aby tam mieszkać, aczkolwiek wiadomo jak to jest...
W każdym razie, mam nadzieję, że uda mi się odwiedzić NY w lato i pobyć tam parę dni, chociaż wyobrażam sobie jak ciężko będzie mi się rozstać z NY i jak bardzo nie będę chciała wracać.
Tym razem nie będzie żadnej długiej relacji, po prostu życzę miłego oglądania zdjęć ;)


That`s what I heard about NY lots of times. Seems to be true;)


In love with cheesecakes!


Central Park.
















MET, for those who follow(ed) Gossip Girl it probably rings a bell.










2 komentarze:

  1. Jesteeees glupia !!!!! Teraz mi sie zachcialo wakacji !
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Daria <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :)
    pozdrawiam:*
    wieto:)

    OdpowiedzUsuń